۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۸۰۴۰۷
دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی از اعزام تیم ملی یخنوردی به سه مسابقه جهانی خبر داد و اظهار کرد: اردوهای تیم ملی سنگنوردی برگزار می‌شود اما قرار است تیم ملی یخنوردی به مسابقات جام جهانی و قهرمانی اعزام داشته باشد
کد خبر: ۳۵۴۱۱
رضایت فدراسیون از عملکرد تیم ملی سنگنوردی |  اعزام تیم ملی یخنوردی به سه مسابقه جهانی
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حسین مقدم با اعلام این خبر گفت: نوجوانان در مسابقات سنگنوردی هندوستان دو مدال کسب کردند و الناز رکابی و علیپور در مسابقات آزاد کاپ آسیا صاحب مدال شدند. از سنگنوردانی که انتظار کسب مدال داشتیم یعنی رکابی و علیپور خوب عمل کردند و بقیه هم رکوردهای خوبی به دست آوردند.

وی افزود: از آقای علیپور انتظار کسب مدال طلا می‌رفت که همین اتفاق افتاد و خانم رکابی با توجه به مصدومیتی که داشت و از مسابقات اندونزی جا ماند در این مسابقات هم مصدومیت در عملکردش بی تاثیر نبوده است اما روی سکو رفت.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی خاطرنشان کرد: در مجموع عملکرد هر دو با توجه به اینکه شانس حضور در بازی‌های المپیک را دارند رضایت بخش بود سایر بازیکنان هم تجربه نخست خود را کسب کردند و رتبه هایشان قابل قبول بود.

وی همچنین از اعزام تیم ملی یخنوردی به سه مسابقه جهانی خبر داد و اظهار کرد: اردوهای تیم ملی سنگنوردی برگزار می‌شود اما قرار است تیم ملی یخنوردی به مسابقات جام جهانی و قهرمانی اعزام داشته باشد که در سوئیس، کره جنوبی و کانادا برگزار می‌شود.

مقدم اضافه کرد: مرحله اول اردوی آمادگی آذرماه برگزار شد و مرحله دوم هم از امروز در جزیره کیش برگزار می‌شود ورزشکارانی که در این اردو شرکت کرده اند صفدریان و بهشتی و شبنم اسدی هستند که سال گذشته در مسابقات جام جهانی و قهرمانی جهان مدال کسب کردند. همچنین بازیکنانی که در مسابقات تابستان امسال مقام کسب کرده اند به اردو دعوت شدند.

/تسنیم.

برچسب ها: سنگنوردی
ارسال نظر
آخرین اخبار